tirsdag 30. november 2010

Values

Urban x-mas with traditional values 
Moodboard: Design Shimmer

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei,
Awarden:

http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/09/award-jeg-er-noens-absolutt-nr1-mest.html

som du fekk av Norsk stil e det eg så starta, og det e ein del som følge med på dens reise gjennom bloggelandet for tips og inspirasjon te flotte blogger som e den aler mest inspirerande for ein person. Den kan jo kun gis videre te ein person, så om du ikkje sende den videre så stoppe den opp.

Det e jo aldeles ikkje verdens undergang om den stoppe opp, men det hadde vore fint om du kunne gitt meg ein lyd om du ikkje har tenkt å gi den videre.
Då legge eg det i tilfelle inn i innlegget så folk vett det liksom.

Namaste

Design-Shimmer sa...

Hei Namaste
Klart jeg sender den videre :)
Har vært lenge i tenkeboksen, er mange som inspirerer meg.....men jeg nærmer meg, følg med.
Ha en flott dag